onsdag 22 september 2010

Home!

MoshiMoshi! ^^lovi är hemma från hajken och är så stolt att säga att jag var den enda som dygna 8) HAHA satt uppe helt själv i HELA 20 min eller tog en ensam promenad klockan 10 över 6 till sjön, fan läskigt gör jag aldrig om! Det där stället såg ju fan ut som Crystal Lake i Friday 13 .. hahah o_o

Iaf dagen/natten/morgonen har varit awesome går inte beskriva med ord
allt har varit totalt flum och somsagt är min klass lättroad (y)
Klockan 3 låg jag och några till uta på altanen med en madrass och sovsäckar och kollade på stjärnorna!

Btw stinker det rök i hela mitt rum, så blire efter typ 3 timmars sittande vid en brasa med en som sjunger och spelar gitarr och en massa små prat mitt i natten!


Lägger upp liten bilder snart, har 2060 att kolla igenom först .. (y)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar