tisdag 31 januari 2012

Lina Ericson 

Hejhej alla bloggläsare (eller ah HEJ LINA!) Nu är det så att min kära vän Linut pinut har klagat på min extremt dåliga uppdatering, så idag ska jag skriva några rader om just henne. 
Lina eller Linut som jag kallar henne är en av mina finaste vänner, hon har gått i min klass sedan första dagen på gymnasiet. Hon är en sådan där person som man måste tycka om, seriöst hur kan man inte gilla Linut (om det nu är så att någon inte gillar Linut så kan ni ju åka tillbaka till eran planet som jag antar ni kom i från) Ja Lina är typ världens bästa. Hon är en mysko liten prick som jag kan lasta över all min retardness på, fast när jag tänker efter är hon ju inte så normal själv, nej faktiskt är hon helt GALEN, som vi brukar säga till varandra. Lina och jag är riktiga nördar när vi är med varandra, framför allt tjocka, äter som... bara vi kan. När Lina följer med mig till Öland kommer allt bli typ.. världs bäst, bara för att vi kommer seriöst springa runt och leka superhjältar, eller ah iaf Shion och Nezumi. När vi blir stora ska vi köpa ett hus och proppa med alla våra älskalingar, vi ska även spela in en egen SAW film i källaren och göra experiment på människor så dem blir Zombies. Ja Lina våran framtid ser bra ut. 

Lina Shion Ericson, här har du nu en jävla text att läsa puss på dig min GALNA tjej, älskar dig.

3 kommentarer:

  1. ååååhåå jag blir så glad!!! Min älskling jag älskar dig! Du är bäst!

    SvaraRadera
  2. vad har du för skrivstil på texten i dina inlägg? :) fett snygg!

    SvaraRadera